Indien je een ontvangen product wenst te retourneren, kun je dit binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden doen, mits het product in de originele verpakking zit en ongebruikt is.
Ga naar de Stadonline.nl en klik op de link “Retourneren”.
U kunt ervoor kiezen dat uw product gratis wordt opgehaald. Mits dit product bij u is bezorgd. U ontvangt een mail met de datum en tijd wanneer wij langs komen. Ook kun je het product gratis retourneren in de winkel.
Alle producten worden met de grootst mogelijke zorg verzonden. Toch kan het voorkomen dat je een product ontvangt dat beschadigd, incompleet of defect is. Indien je een ondeugdelijk product hebt ontvangen, sturen wij zo snel mogelijk een nieuw exemplaar toe of betalen wij het betaalde bedrag aan je terug. Het beschadigde product kunt je aan ons retourneren.
Bij het ontvangen van een ondeugdelijk product kun je contact met ons opnemen via [email protected]
RETOURFORMULIER
Indien u een afgeleverd product aanmeld voor retour geldt de volgende procedure.
U kunt ontvangen producten binnen 14 dagen retourneren na ontvangst zonder opgave van reden. Mits het product in de originele verpakking zit en ongebruikt is.
U kunt via Stadonline.nl een retourformulier invullen of u kunt het product retour brengen in de winkel. Nadat product(en) retour zijn gekomen worden ze door de winkel of verkooppunt beoordeeld. Verpakking en product moeten retour komen in originele staat. Bij beschadiging van de verpakking of het product kan de winkel of verkooppunt ervoor kiezen om geen of een gedeelte van het aankoopbedrag retour te geven.
Een paar handige stelregels.
Bedenk wat je in de fysieke winkel met het product zou kunnen doen. In een fysieke winkel kun je geen koffie zetten met een koffieautomaat en geen wasje draaien in de machine. Ook kun je zogenaamde blister-verpakkingen van bijvoorbeeld batterijen niet openen. Maar je kunt wel een rondje lopen op je nieuwe schoenen of een jas passen. Originele prijs- en product kaarten laat je op de producten zitten. Als je producten of de verpakkingen vuil maakt (vlekken, geur, etc..) of beschadigd dan heeft de winkel het recht om geen of een gedeeltelijke retour betaling te doen.
Als je een product voor meer gebruikt dan noodzakelijk is om te beoordelen of je het wilt houden, dan levert dit waarschijnlijk een waardevermindering op. Winkel of verkooppunt mag deze kosten bij de consument in rekening brengen. Tip die Stadonline aan de consument geeft: ga voorzichtig met de verpakking om en houd er rekening mee dat de verkoper het product weer moet verkopen aan een ander.
Als u zelf een product retour brengt bij een winkel of verkooppunt dan wordt het volledige aankoopbedrag van het product, indien in goede staat, retour gegeven. Als er beschadigingen zijn vastgesteld zal er geen of een gedeeltelijke creditering plaats vinden.
Als de retour wordt aangemeld via Stadonline.nl dan zal het product gratis opgehaald worden.
Vers producten kunnen niet retour. Wel kan de consument een klacht indienen over een vers product via het “Retourneren Formulier” van Stadonline.
Contact
Tussen 08:00 en 17:00 uur Ma t/m Vr